Szukaj

piątek, 12 lipca 2013

6 lipca - balkon

Co prawda zdjęcia i filmy robione jeszcze w czasie gorączki, ale chyba nie każdy ma możliwość mieć jerzyki... Na wyciągnięcie ręki dosłownie. Filmiki kręcone taką małpką Nikona, którą wygrałem w ogólnopolskim konkursie fotograficznym. Strasznie słaba, ale i malutka. Spodobała mi się :)

Przypomnę, że mam 2 budki, które nabyłem w Stołecznym Towarzystwie Ochrony Ptaków (STOP), a jedną dostałem od kolegi Łukasza (mój pierwszy znajomy o wspólnym zainteresowaniu, to dzięki niemu lepiej poznałem ptaki, a ostatni wspólny wypad z nim to wyjazd na kraski kilka postów wcześniej ;))

Proszę czytać uwagi wyświetlane w czasie filmów :))














ponieważ jerzyki strasznie świrowały, postanowiłem postawić przy krawędzi balkonu budkę dla sikor, i wiecie co? Zaglądały tam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz