Szukaj

środa, 3 lipca 2013

22 czerwca, bardzo późne popołudnie/wieczór - jez. Powsinkowskie

Mimo, iż byłem nieco zmęczony dosyć długą wycieczką (poprzedni post), a i pora była już dość późna, postanowiłem wybrać się nad Jeziorko Powsinkowskie zobaczyć jak tam w tym roku radzą sobie rybitwy czarne. Pierwszy raz widziałem, żeby dorosłe ptaki już się pierzyły, a jeszcze wysiadywały jaja. Na razie jedna para z 2 pisklakami, 3 wysiadujące pary i jedna luźno latająca po jeziorku para z lotnym młodym. Na polach i łąkach zaraz za jeziorkiem wykryłem między innymi dziwonię i krętogłowa.

śmieszka na gnieździe

wysiaduje...

...ale pisklaki

zmiana warty rodziców


sprzeczka przy innym gnieździe

karmienie

rybitwa "białowąsa" czarna

rybitwa rzeczna

rybitwy czarne

nagle po drugiej stronie jeziorka pokazał się bączek,

 a bliżej mnie młoda kokoszka




jedna z dorosłych rybitw postanowiła usiąść bliżej mnie

młoda rybitwa czarna


tutaj pokazał się promyczek słońca... Jedyny chyba w czasie tego spaceru


na sam koniec, jak już było bardzo ciemno i wracałem, miałem przyjemność z bączkiem bliżej jednak zdjęcia bardzo poruszone mimo ustawionego ISO... 3200

1 komentarz:

  1. Hola, unas preciosas imágenes, viéndolas se siente uno con más tranquilidad interior
    Un gran saludo de un seguidor, desde Doña Mencia (CORDOBA)

    OdpowiedzUsuń