Szukaj

sobota, 29 czerwca 2013

22 czerwca - Kraski!

Bardzo cieszę się i dziękuję, że mogłem wybrać się z Panią Jolą, Emilką, Panem Staszkiem, Łukaszem, Krzyśkiem i Michałem do "północno-wschodniej Polski" zobaczyć ten niezwykły gatunek, którego w niedalekiej przyszłości pewnie nie zobaczymy w Polsce... Mówi się, że to taki piękny ptak, ale piękno to widać dopiero jak się dobrze widzi ptaka na żywo. Kto jeszcze nie miał okazji niech żałuje, jest czego! Wyjście było niemal wyłącznie na kraski i nie było raczej okazji do zrobienia zdjęcia innym ptakom. Załączam moją mizerną dokumentację krasek, a także zająca i lerki.




zajączek

moja pierwsza kraska




moja druga...

... i trzecia kraska

kraskowe środowisko


Lecąca kraska

siadająca na drucie



"ujęcia artystyczne"




lerka

1 komentarz: