Szukaj

niedziela, 23 czerwca 2013

18 (i wieczór+noc 17) maja - RAJD PTASIARZY

Niezmiernie się cieszę, że mogłem uczestniczyć w tym świetnym wydarzeniu, ze świetnymi ludźmi :). W składzie Witek Muchowski (kapitan zespołu), Asia Dziarska-Pałac, Michał Przybysz, Piotrek Malik i ja. Do tego Beata Muchowska i Staszek Łubieński jako "osoby towarzyszące" :P. Udało nam się zaobserwować przez 24 godziny 140 gatunków w województwie mazowieckim, co plasuje nas na 10 miejscu w Polsce i 1 w województwie! Gratulacje dla drużyny Michała Polakowskiego z Podlasia za zwycięstwo. Wydarzenia według mnie nie da się opisać ani słowami, ani zdjęciami. Było niesamowicie. Zrobiłem bardzo mało zdjęć, i trochę z nich załączam. Sporo fajnych rzeczy widzieliśmy, ale mnie najbardziej zaskoczyła bernikla kanadyjska w Arkadii (czyli w sumie 2 tego dnia).

dzwoniec, wróbel, makolągwa

makolągwa

kszyk

krętogłów

brzegówka

rybitwa białoczelna

rybitwa rzeczna




sieweczka obrożna

rybitwa białowąsa

bernikla kanadyjska z gęgawą z Raszyna

trzciniak


czernica

głowienka

para czernic

czernica

kanadyjka z Arkadii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz