Szukaj

niedziela, 2 czerwca 2013

1 maja - Raszyn i Arkadia

Na Stawach Raszyńskich sporo głowienek i czernic, rybitwy rzeczne, białoczelna, białoskrzydła, kukułki, masa jerzyków i 3 gatunków jaskółek. Płoszenia kormoranów powodują tylko płoszenie gęgaw, których jest bardzo mało. Kormorany mają wszystko w nosie.

W Arkadii nic nowego poza rybitwami rzecznymi, które aż dziwne, że są pierwszym stwierdzeniem dla parku... Podczas przycinania zdjęcia puszczyka stwierdziłem, że zrobię kwadrat, ale wydało mi się, że identyczne zdjęcie wrzucałem już na bloga. Szybki rzut okiem na ostatnie wpisy, jest - 27 kwietnia. Byłem blisko, są podobne. Również kwadrat, zdjęcie zrobione z tego samego miejsca ale tydzień wcześniej :). Zrobiłem też porównanie obu zdjęć na jednym pliku.

perkozy i jaskółki

dymówka, dymówka, brzegówka, dymówka, przerwa, dymówka, przerwa, dymówka, brzegówka, przerwa

rybitwa rzeczna, białoskrzydła i białoczelna

gęgawy

dzięcioł zielony

perkozy 2czube

kukułka

głowienka i czernice

głowienka

piskliwiec

błotniak stawowy

trzciniak

samica bażanta

lądujący samiec bażanta

puszczyk

muchołówka żałobna

modraszka zbierająca materiał na gniazdo

samica zięby

moja pierwsza udokumentowana gajówka

kwiczoł

zestawienie puszczyka z 1 maja i 27 kwietnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz