Szukaj

sobota, 25 maja 2013

22 kwietnia - Arkadia

Poznałem Waldemara Wojdylaka, którego super zdjęcia można zobaczyć na BW (http://www.birdwatching.pl/galerie-autorskie/3241-wwx), a także jego znajomego, który się nie przedstawił, ale poznał mnie i powiedział, że wchodzi na mojego bloga. To już kolejna osoba napotkana w terenie, która podczas rozmowy wspomina o "Ptasiźmie" :)

Były też pierwsze dwa jerzyki, przeganiające się jednocześnie dzięcioł zielony, białoszyi i duży. Ostatnią fotkę puszczyka wrzucam w 3 wersjach. Oryginał, z redukcją czerwonych oczu i czarno białe. Pomóżcie mi bardzo proszę zdecydować które najlepsze, może być na privie, np. na fejsie ;)

samica puszczyka


samiec z modraszką...

z wroną...

ikra okonia

galaktyka...

...ze skrzeku ropuchy szarej

księżyc




samica puszczyka

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna puszczykowa sesja, jak dla mnie najlepsze 3. zdjęcie od końca. Tak trzymaj!
    Pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń