Szukaj

niedziela, 3 marca 2013

Weekend z Wisłą znów.

Ostatni weekend lutego spędziłem nad Wisłą. W sobotę warszawskie łęgi i kolektor Czajki, a w niedzielę obrączkowanie na Wawrze. Przy kolektorze wciąż ptaki w typie ogorzałki, czernice, głowienka, bielik, nurogęsi. Na Wawrze praktycznie bez przerwy bieliki.

Wydaje mi się, że parę kadrów ze śmieszkami wyszło całkiem nieźle. Jak sądzicie?




głowienka




wiosenna śmieszka

ta samica krzyżówki to musi być jakaś niezła laska ;)



akrobaci

pełzacz leśny


śmieszki


pełzacz leśny




dzięcioł czarny

4 komentarze:

  1. Świetne fotki Janku, spodobała mi się ta ostatnia ze śmieszkowej serii. Gratuluję osiągnięcia takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śmieszki,bardzo fajnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie dzięcioł czarny-bomba. U mnie w WPN są, ale częściej je słychać niż widać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki.
    Witaj Olo! Może coś więcej o sobie? :)
    Może być priv janrapczynski@gmail.com :)

    PS. WPN, Wigierski, Wielkopolski?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń