Szukaj

niedziela, 17 lutego 2013

Wisła

Dzisiaj za uprzejmością znajomych wybrałem się z nimi nad Wisłę. Przeszliśmy odcinek Most Północny - Kolektor "Czajka". Ciekawe obserwacje były właściwie tylko w tym drugim miejscu. Tamże dwa ptaki wyglądające na ogorzałki, dwie czernice, bielik. Obserwowany był również bielaczek, ale w czasie gdy ja próbowałem jak najlepiej udokumentować ogorzałki. Nie da się ukryć, że po wycieczce byłem bardzo zmęczony, ale głównie z powodu, że było cieplej niż przywidywałem, źle ubrałem i zgrzałem...

gil


łabędzie nieme

z lewej dwie czernice i ogorzałka

ogorzałka z prawej

w środku czernica

właściwie to są to ptaki wyglądające na ogorzałki, bo dziób się nie zgadza

śmieszka




bielik

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że znalazłeś czas na 'zlepienie' postu, a także na wyjście w teren. U mnie bieda, także stoję w miejscu. Gratuluję ogorzałki, pamiętam jak dziś swoją pierwszą... i póki co ostatnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Janek, jak blisko do kolektora da się podjechać autem? Pytam, bo ciągle chodzę na czterech nogach...
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaobserwowanych ciekawych gatunków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki,

    Paweł, czy Panie Pawle, nie wiem jak mam mówić ;)
    Do przejścia jest niecały kilometr ulicą Aluzyjną. Kolektor jest niemal przedłużeniem tej ulicy. Samochód można zostawić tam gdzie stoją samochody w Google Maps. Z tego co wiem nie ma raczej zakazu wjazdu i pewnie można próbować tam wbić przez drogę, ale trochę tam dziurawo, nie ryzykowałbym. Gratulacje prawie-zdrowia, dłuższy tekścik z gratulacjami napisałem na blogu, ale komentarz się nie wyświetlił, a ja już musiałem lecieć...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mawia mój znajomy: "Ja nie niestem żaden Pan, ja tylko się tak ładnie ubrałem" ;) Spróbuję wbić jak najdalej, bo na razie kilometra nie przejdę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, między innymi dla Ciebie pojechałem tam dzisiaj. Samochodem da się dojechać prawie do końca, do przejścia zostaje tylko wał (na który również można wjechać samochodem.

    OdpowiedzUsuń