Szukaj

sobota, 2 lutego 2013

Dzień 3, część druga

 Po Marinie w Gdyni przeniosłem się na molo w Sopocie. Tutaj udało mi się wypatrzeć mewę czarnogłową, gągoły, czernice i inne taki tam morskie pospoliciaki. Odczytałem sporo obrączek, pokarmiłem z ręki mewy... Fajnie tam, wolałbym chyba mieszkać w 3mieście :)

 Pod koniec dnia, już w sumie wieczorem przeszedłem się po Parku Oliwskim w Gdańsku. Znalazłem płaskonosa i pstryknąłem mu mroczną fotkę. Ale wiedzcie, że to nie koniec z nim i mną!

tokująca mewa srebrzysta

gągoł

srebrzysta

gągoł ;)

mewa siwa

czarnogłowa nad głowami przechodniów

Grand Hotel z widoczkiem na czernice i łabędzie

czarnogłowa

moje najlepsze zdjęcie czarnogłowej :)

srebrzysta z odrętwioną nogą

czarnogłowa

śnueszka

płaskonos :P

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie fotki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mewy z gigantycznym rozstawem szczęk... nic dziwnego, że te na biegunie potrafią zżerać całą kostkę masła jednym chapnięciem :) A zdjęcia z tego dnia - rewelka!

    OdpowiedzUsuń