Szukaj

piątek, 1 lutego 2013

Dzień 2, część 2

 Po Jastarni - Hel. Tym razem dobiłem do portu od innej strony i pierwszy raz przeszedłem przez cały port zaglądając w każdy zakątek. Odczytałem trochę obrączek i próbowałem szczęścia w robieniu zdjęć, ale światło nie dopisywało przez cały wyjazd, ptaki też tak sobie. Na morzu zaobserwowałem edredona, uhle i perkozy dwuczube. Pojawiły się też pierwsze w czasie wyjazdu ogorzałki. Była oczywiście również mewa blada, ale pokazała się bardzo późno, kiedy to układałem sobie jak napiszę na blogu, że jej nie znalazłem i gdy w geście rozpaczy machałem lornetką w te i we w te... :). Aha, był jeszcze bielik ;)




Lodówki

Czernica

lodówka

czernice, lodówki i śmieszki

nurogęsi

edredon

lodówki

uhle

ogorzałki, lodówka, czernica

kormoran

czernica

mewy, w tym blada

ogorzałki


mewa blada

1 komentarz:

  1. No to w drugim dniu trafiły Ci się naprawdę fajne obserwacje - i ogorzałki, i blada. Hah, widzę że nie tylko ja w czasie obserwacji układam sobie w głowie wpis na bloga :D

    OdpowiedzUsuń