Szukaj

niedziela, 27 stycznia 2013

Zimowe Ptakoliczenie.

W ramach Zimowego Ptakoliczenia organizowanego przez OTOP wybrałem się z Pawłem i nowo poznanym Michałem. Niestety zapomniałem karty od aparatu i przepadł dzięciołek, zupełnie niepłochliwy i strzyżyk... Puszczyk na swoim miejscu, przelatywał myszak.

Za to po powrocie do domu zmotywowałem się, wziąłem kartę i obserwowałem ptaki na osiedlu. Jest wiadomość o zimującej pokrzywnicy, którą pierwszy raz widziałem tu na początku grudnia - ptak znalazł sobie z sikorami karmnik w zaciszu, żyje i wygląda całkiem porządnie ;). Do tego zimujący rudzik. Trochę fotek z drugiej części liczenia:

rudzik

dzwoniec

bogatka

jemiołuszki

roślinka w śniegu

modraszka

gawron

wróbel inaczej

pokrzywnica

najlepsza fotka gawrona w życiu :)

3 komentarze:

  1. Fotka Gawrona- świetny kadr :-)
    Dobrze że pokazało się wczoraj trochę słońca, była możliwość na zrobienie fajnych zdjęć :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spaceru... Nawet wróbli...

    OdpowiedzUsuń