Szukaj

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Łazienkowy monitoring

W sobotę wykonywałem Monitoring Zimujących Ptaków Wodnych w Łazienkach (akurat ten obiekt został mi przydzielony).
472 samców krzyżówki
296 samic
3  łyski
4 sołtysy
38 samców mandarynki
34 samice
do tego 16 "dużych" mew
1 pewna dorosła białogłowa
35 mew siwych
śmieszki nieliczone, aczkolwiek dużo ;)

Udało mi się również wykryć nową dla mnie dziuplę puszczyka (w środku dnia rudzielec do niej wleciał!), nakarmić kosa z ręki, zwabić mazurka na rękę, obserwować ziębę przy karmniku i myszołowa.

Udało się również zrobić nieco zdjęć, oto niektóre z nich:

Kawka

Krzyżówka

Wiewiórka

Kawka

Mandarynek

Kawka

Mandarynka


Mandarynki

Modraszka

Paw :)

Kos

Puszczyk

Kos

Bogatka

Myszołów

Modraszka

Bogatka

Kos

Kwiczoł

4 komentarze:

  1. Ciekawe :-) Gdzie trafiają dane z dokonanych przez Ciebie Obserwacji? Tylko do Otop czy wprowadzą je też do awibazy?

    Zdjęcia Mandarynek przepiękne :-) Pani Mandarynkowej jeszcze nie widziałem, dopiero na Twoim blogu, dzięki :-)
    Nie podejrzewałem że aż tak będzie kontrastować z Mandarynkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosy i modraszki wyszły naprawdę świetnie :) Ta kawka ma taki fajny kolor oczu, fioletowy jakby.

    A tak poza tym organizujesz jakąś wycieczkę z okazji Ptakoliczenia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dane trafiają najpierw do Patryka Rowińskiego (koordynatora Mazowsza), a dalej pewno do OTOP ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczki raczej nie organizuję, lecę nad Zatokę ;)

    OdpowiedzUsuń