Szukaj

wtorek, 25 grudnia 2012

W klimacie świątecznym...


Dawno wpisika nie było, życzeń Wam w wigilię nie złożyłem... Cóż, jeszcze jest drugi dzień świąt, Wesołego drugiego dnia! :)


W przedświąteczną sobotę wybrałem się do Arkadii, ale tam nic nadzwyczajnego. Puszczyki nie raczył się tym razem pokazać.


Dzisiaj budzę się, żeby przetestować nową lornetkę kiedy to słyszę jemiołuszki. Jednak nigdzie ich nie widzę... A tu siedzi stadko na jabłoni przed domem! W te pędy biorę aparat i na dwór. Jednak spóźniłem się. Ciągle było je gdzieś słychać, ale nie widziałem ich. Za to do bzu dorwało się kilkadziesiąt szpaków, kwiczołów i kilka kosów.


W końcu pokazała się jedna jemiołuszka i to nie tak blisko jak chciałem... No cóż, mam nadzieję, że jeszcze będę miał dobrą okazję na sfotografowanie jemiołuszki.

Wam też życzę wielu spotkań z tym gatunkiem, którego mamy nalot w tym roku!


Bogatka

Szła sobie wrona... ;)

kaczki :)

krzyżówka

kokoszka

szczur

mewa siwa

krzyżówka :)

raniuszek 
szpaki

kos


kwiczoł



wróble

jemiołuszka

Świąteczny mazurek

Świąteczna modraszka

4 komentarze:

  1. Wesołego Drugiego Dnia Świąt Janku :-)
    Fajny pomysł ze Świątecznymi ptaszkami.
    Nowa lornetka, powiadasz... a możesz zdradzić jaka?? :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Delta Optical - Forest II 10x42, chyba najtańsza lornetka z wysokiej półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delta Optical - Forest II 10x42 :-) Gratuluję nowego nabytku.
      Ja również jestem jej posiadaczem. Zdecydowałem się na jej wybór na wiosnę i bardzo dobrze się sprawdza, widać to był dobry wybór.
      Życzę udanych obserwacji :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. No to Janek! Po świętach już prawie, ale życzę Ci kolejnych udanych 'strzałów, ciekawych ptaszorów i szczęścia w innych dziedzinach ;) A i lornetki gratuluję, bo dobra jest z tego co słyszałem :)))

    OdpowiedzUsuń