Szukaj

sobota, 1 grudnia 2012

Konstancin

W zeszłym roku o podobnej porze również wybrałem się do Konstancina, ale tym razem zahaczyłem również o Park Kultury w Powsinie. W czasie drogi przypomniałem sobie, że dzisiaj pierwszy karmnikowy odłów (w ramach Akcji Karmnik), a tutaj też jest miejsce, gdzie Akcja się odbywa. Nie myliłem się. Punkt pod kierownictwem Łukasza Matyjasiaka, ale obecny był jeśli się nie mylę obrączkarz Michał Wołowik? Tak czy inaczej w parku grasowała grupka krzyżodziobów świerkowych, coraz bliżej siatek ;), a złapał się z ciekawszych kowalik, czubatka, dzięcioł średni (z tym panem ciekawa historia przy wypuszczaniu ;)), pełzacz leśny, a chwilę przed moim przyjściem sosnówka i sójka. Posiedziałem jeszcze przy jednym obchodzie i pojechałem nad Jeziorkę, gdzie spotkałem samca rożeńca. Liczyłem, że może podpłynie blisko, ale nie raczył. Tak więc fotki "takie sobie". Poza tym spotkałem też tam ciekawą wronę, która jest na zdjęciach.

A już jutro obrączkowanie nad Wisłą :)




Krzyżodzioby

Sikora uboga

Kierownik z średniakiem






Rożeniec, który najlepszy?

Nietypowa wrona.




2 komentarze:

  1. Gratuluję spotkania z krzyżodziobami, ja ich jakoś nigdy nie mogę spotkać. A zdjęcia rożenca niczego sobie - uroku dodaje im ten kolorowy odblask na wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem w październiku wronę z całymi białymi skrzydłami, niestety byłem bez aparatu :(

    OdpowiedzUsuń