Szukaj

czwartek, 4 października 2012

Zapraszam na wycieczkę!

W końcu doszło do tego, że prowadzę w niedzielę 07.10.2012 wycieczkę z okazji Europejskich Dni Ptaków. Wycieczka jest otwarta, a zaproszeni są wszyscy, który jakkolwiek chcą czegoś dowiedzieć się o ptakach lub przejść się na ornitologiczny spacer. Zbiórka o godzinie 8:10 na przystanku Królikarnia 02. Przejdziemy przez Park Arkadia i Królikarnia. Krótki spacer, ale mam nadzieję na około 20 gatunków jak dopisze pogoda. Jest to moja pierwsza wycieczka, więc miło by było gdybyście właśnie na nią przyszli :). Kontakt do mnie: janrapczynski@gmail.com. Poprzez maila mogę podać telefon na wypadek, gdyby ktoś się spóźnił. Tak więc zapraszam. Miło by było gdybyście wzięli aparaty i robili zdjęcia również samej wycieczki.
Pozdrawiam i czekam na Was
Janek

1 komentarz:

  1. Kurczę, szkoda, że dopiero dziś to czytam, bo bym się wybrała :( Choć i tak zgodnie z moją coroczną tradycją w EDP jestem chora i cały weekend siedzę w domu :/

    OdpowiedzUsuń