Szukaj

poniedziałek, 22 października 2012

Wróbelki

23 września byłem na Jeziorku Gocławskim i tak mi się przypomniało, że wpadły tam całkiem ładne fotki ;). Dla Was, może ktoś pomoże, bojowe zadanie. Które 3 zdjęcia WRÓBLA wyszły najlepiej? Próbowałem coś zrobić z lądującą śmieszką, ale nie ta pora dnia i nie ten poziom dla mnie. Moim wzorem, celem fotografowania mew jest coś w stylu pięknego zdjęcia w galerii Olka Hagge, które według mojego uznania jest jednym z jego najlepszych przyrodniczych zdjęć.

Wróbel 1

2

3

4

5

6

7

8



śmieszki

sroka

kawka face to face :P

A to Kępa Potocka - krakwa, krzyżówka, karolinka

3 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za linka, ale aż taki profesor to ja nie jestem :) Ale dzięki. Moja śmiecha fakt faktem robiona przy dobrym świetle ale ten ogon z prawej... nie w 5 nie w 9.
    A mnie osobiście powalają zdjęcia wróbla, a mianowicie 1,5,6. Pierwsze strasznie niebanalne -> SUPER. Dwa pozostałe w tych kwiatach - nic dodać nic ująć. Dobre kadry i tyle :D
    A śmiechy niestety troszkę w słabym świetle i kadr... ale wiem, że to dopracujesz - będzie ok. A kawka 'en face' całkiem w porządku!
    No i świetne porównanie z BW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrobel 2 lub 5.śmieszka super

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się wróbel nr.1 Gdybyś jeszcze ciachnął trochę z lewej strony, linia murku czy zza czego on tam wygląda poszłaby dokładnie po linni trójpodziału i byłoby idealnie :) Oprócz tego świetne zdjęcie kawki :)

    OdpowiedzUsuń