Szukaj

piątek, 14 września 2012

Nowy blog.

Jak może zauważyliście, poza tym, że już zamiast całego linka zmieniłem na nazwy "Innych ptasich blogów" z lewej strony doszedł jeden blog. Blog prowadzony przez Andrzeja Barcia, który w niesamowity sposób podchodzi do ptaków, więcej warto przeczytać już na jego stronie. Dodam jeszcze, że jego nagrania głosów są dla mnie niesamowite i bardzo profesjonalne. Pozdrawiam Cię Andrzej!

Dodam też fotkę z ptaszkiem, którego już u nas nie ma. Sytuacja wygląda nietypowo, ale już wyjaśniam. Na mojej balkonowej małej koloni ptaków (3 jerzykowe budki, 1 sikorowa) ptaki są obecne. Dwa lata temu bogatki zajęły swoją budkę i wyprowadziły lęg z 6 młodymi. W zeszłym roku jedynie jerzyki nocowały w budkach, ale jako ptaki nielęgowe. W tym roku sikorki miały lęg w budce jerzykowej, następnie w tej samej budce lęg wyprowadziły jerzyki. Tylko raz chciałem zobaczyć jak tam młode, wyklute dwa dni wcześniej, otworzyłem budkę, szybko zrobiłem zdjęcie nie zważając na jakość, a na dokumentację, szybko zamykam budkę i wracam z balkonu i patrzę, że w budce siedzi... Dorosły jerzyk :). Zapewne grzał maluteńkie wtedy młode. Jerzyki nie porzuciły lęgów, a ja mam satysfakcję z lęgu na balkonie :)


2 komentarze:

  1. To bardzo miłe z Twojej strony, że umieściłeś link do mojego bloga. Dziękuję bardzo Janku.
    Zadziwiasz mnie swoją wiedzą. Bardzo podobają mi się Twoje ujęcia ptaków.
    W ogrodzie budki lęgowe też mam (2 szpakówki oraz 2 sikorowe) i prowadzę w nich monitoring dźwiękowy.
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń