Szukaj

niedziela, 18 marca 2012

Relacja z Modlina

Trochę spóźniona, bo z przed tygodnia.
No więc pojechałem na pola koło miejscowości Bronisławka. Zawsze wiosną są tam rozlewiska i gęsi. Liczyłem na trochę wiosny i udało się. Cieplutko tylko wiatr zmiatał nawet żurawie, łabędzie czy bielika w locie. Jeszcze jak jechaliśmy zauważyłem bielika i panikujące gęsi porozrzucane na kilkunastu, czy nawet dziesięciu hektarach. Wszędzie śpiewały skowronki, na Narwi gągoły i świstuny, co chwila przelatujące czajki, czaple białe. Trafił się nawet srokosz, 8 łabędzi czarnodziobych, krzykliwy, a nawet gęś krótkodzioba. Pobiłem swój tamtejszy rekord i przeszedłem całe łąki bez kaloszy.


Pierwsze 4 żurawie

Następne 2

Zdjęcie zrobione zupełnie przypadkowo, a jest na nim...

...srokosz!

Następny żurek


Skowronek

Świstuny i gągoły na Narwi

Czaple białe

Gęsi białoczelne

Gęsi zbożowe

Ile jakich łąbędzi?

Edukacyjnie

Wypluwka, pewnie bielika, który przed chwilą odleciał, jeszcze mokra ;)



Stadko gęsi

Białoczółki, zbożówki, gęgawy...

czajki


Śmieszki

Mandarynka w parku Moczydło

Śpiewający samiec szpaka

Wrona

5 komentarzy:

  1. Niezłe ujęcia skowronka i srokosza. :) Ja planuję wypadzik w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać wyprawa udana. Gratuluję srokosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nic nie mówiłes,ze sie wybierasz.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Janku jak zwykle bardzo ciekawy wpis, tylko ja mam takie pytanie: nie lepiej zmniejszyć pasek boczny, może się obejść też bez zmniejszania i wstawiać większe zdjęcia?Jak dla mnie lepsze walory zdjęcia itp. Chyba wiesz o co chodzi:)
    Pozdrawiam O.H:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj akurat nie zależy mi na super jakości, dopiero jak będę robił profesjonalnie to może... ;)

    OdpowiedzUsuń