Szukaj

wtorek, 6 marca 2012

Królikarnia

Udało się po szkole skoczyć dziś do Arkadii i Królikarni, parków Warszawskich. W większości skupiłem się na łyskach, ale świecące ostatnio mocno słoneczko dziś akurat musiało się schować :(. Tak w ogóle zakupiłem sobie taniutką lustrzankę Pentaxa K-x, ale może na rozgrzewkę wystarczy ;). Obiektywy mam na razie firmowe, totalne dziadostwa 18 - 55 i 50 - 200, ale ciocia kupiła sobie nowy to pożyczę od niej Sigmę 75 - 210. Postaram się ją potrzymać póki nie uzbieram no coś naprawdę fajnego. Niestety na razie brakuje mi jakiegoś ptysia złoty... :/. Poniżej trochę fotek z dzisiejszej sesji:


Rozśpiewana bogatka na moim balkonie, para bardzo interesuje się budkami dla jerzyków

wrona

puszczyk

gołębie, kaczki i łyska, zawsze obecny skład

paluszek :)

jak można tak wciskać się w kadr?

omnomnom...

czerwony skok

na skarpie

kokoszka

nalot ;)








mała sprzeczka? :D

narada starców

Wooow, ale mam nogę

Portret



łyski

gołąb


myju myju

piciu piciu

Dodaj napis


po wielu nieudanych próbach...

i tak się nie udało :P

Porsche :P


Krzyżówki w locie

poślizg

łyskowe nogi

7 komentarzy:

  1. Baaardzo fajne zdjęcia łysek. I wrona łyżwiarka też fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Akadii ponoć o każdej porze roku jest ładnie a i te łyski dodatkowa atrakcja, fajne zrobiłeś im zdjęcia, to nowym aparatem?
    Dla tych jeżyków wejście do budki to jest mniejsze od tego niż dla sikorek? nie znam się na tym za bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi oczywiście o Arkadię na Mokotowie. Tak, to nowym aparatem. Budki dla jeRZyków są dość inne niż dla sikorek, na Juniorze jest zdjęcie w mojej galerii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas jest mowa o jednym z najpiękniejszych warszawskich parków mającym ciekawą historię ;)
    Trudno chyba pomylić go z jakimś innym miejscem :))

    I jak te zdjęcia, porównywalne z tym obiektywem do kompakta czy lepsze?
    Zajrzę na juniora, zobaczę, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie niebo lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką budkę to pierwszy raz widziałem, jeżyka też chyba jeszcze nie spotkałem :)

      Penatxy są porównywalne do canona czy nikona teraz to dobry wybór. Sam myślę o zakupie czegoś taniego, za ten swój dałeś z 2,5 tysia? Nie wiem czy nie kupię tak, że bez obiektywu a później dokupię coś lepszego.

      Usuń
  6. Super zdjęcia łysek! Naprawdę fajna jakość, od razu widać różnicę w głębi ostrości.

    OdpowiedzUsuń