Szukaj

sobota, 18 lutego 2012

Sierpówki

Pojechałem zobaczyć dzisiaj karmnik u cioci, który jak dla mnie wymiata, ale dlaczego jako temat wybrałem sierpówki, takie najmniej ciekawe? Ciocia pożyczyła mi swoją lustrzankę. Dla mnie to nowość, pierwszy raz używałem takiego sprzętu, ale podobno nie jest to naprawdę coś świetnego. Mi wystarczyło do dobrej zabawy ;). Wracając do sierpówek - najłatwiejsze obiekty do fotografowania, spokojne, niezbyt ruchliwe i niepłochliwe. Poniżej trochę nudnych, podobnych bardzo do siebie ujęć, ale jakbyście mogli to pomóżcie mi wybrać najlepsze, będę wdzięczny za uwagi. Poza tym kolejna zagadka ;)

Zagadka

To jeszcze moim aparatem.

To już cioci, wróbel

Pentax?

Z góry





Portreciki

W całości

Mazurek po kąpieli



Toaleta

Dzwoniec

Jeszcze portret

Byłby moim faworytem, gdyby nie mała nieostrość.

Wróbel

Szerzej.

3 komentarze:

  1. odpowiedz na zagadkę... będę strzelać.... kaczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagadka jak dla mnie trudna, kaczka wydaje się brązowo-szara, niewiele chodzi w grę...
    Sierpówki ze zdj. 2,6,8 i 17 ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaczka nie jest szara, tylko odcienie brązu ;)

    OdpowiedzUsuń