Szukaj

sobota, 21 stycznia 2012

Pucyfik

Czyli Janek jest nad morzem z noclegiem w Kuźnicy. Rano od ósmej chodziłem przez dwie godziny po samej Kuźnicy, ale słabo ilościowo. Kilka uhli, szlacharów, bielaczków, lodówek, gągołów, łabędzie, szkoda gadać. Jeszcze zimujący grzywacz.

Potem postrzelałem z bratem, Antkiem z wiatrówek i ruszyliśmy z tatą do Jastarni. W porcie po prostu pustki totalne, kilka lodówek, łabędź, kormoran i szlachar.

Juratę sobie odpuściliśmy - ciśniemy na Hel.

Tam też raczej kiepskawo. Nawet łabędzi na plaży nie ma. No ale dobra, może chociaż blada będzie :P. Tylko znaleźć jednego ptaszka wśród kilku...nastu...tysięcy innych podobnych... wcale nie jest trudne :D. Rzucała się w oczy, ale szybko poderwała do lotu i w końcu ją zgubiłem. Po pewnym czasie, Antek bawił się lunetą i ją znalazł :P. Niestety zdjęcia nie są zachwycające, ale ptaka da się rozpoznać. Próbowałem pocieszyć się lodówkami, ale mróz i strasznie silny wiatr nie pomagał. To co się udało poniżej. Oczywiście jak zwykle bez najmniejszej obróbki. Mam jeszcze zdjęcie żywej mewy z wydłubanymi przez koleżanki oczami i roztrzaskanym dziobem, ale nie wiem, czy wszyscy chcą to oglądać...





Jelonki i sarenki

Zagadka.

gągoł

Krayobraz

Jemiołuszka

Druga zagadka :D


Mysik

Grzywacz

Zupka Amino pomidorowa <3 :P

Szlachar

Moje pierwsze zdjęcie bladej...

....drugie (patrz na górę zdjęcia)

...i trzecie...

...i ostatnie, po znalezieniu przez Antka

Samica lodówki

łyżka ;)

czernica

szlachar w locie

zagadka 3

grupka lodówek

lodówki

Pen lodówek w locie

czernice

leucystyczna mewa  

6 komentarzy:

  1. No wiesz co, pisać, że to nienajlepsze obserwacje? Moim zdaniem rewelacyjne!

    A zdjęcie mewy z chęcią zobaczę, mam mocne nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaki jak ptaki...... ;) ale menu imponujące.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia lodówek ;) Ja jeszcze nie miałam okazji ich oglądać, w ogóle nie pamiętam czy byłam nad Bałtykiem kiedyś w porze zimowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trznadel :P A tak na marginesie to chłopie obserwacje wymarzone i do tego kto jeździ nad pucyfik, to jeździ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza zagadka poprawnie. A obserwacje jak na morze zimą naprawdę są słabe. Gorzej niż w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń