Szukaj

sobota, 14 stycznia 2012

Obrączkowanie i krogulec.

W piątek poszedłem spać jeszcze przy tej wiosennej pogodzie, budzę się 5:30, a tu śnieg! Dziękuję Łukaszowi, który zawiózł mnie na obrączkowanie. Na obrączkowaniu odwiedziła nasze karmniki nawet policja, 10 osobników. A tak poza tym złapał się jeszcze dzięćwioł poza sikorkami. Po skończonym obrączkowaniu znów zaczął padać śnieg i to ostro, aż do teraz. W międzyczasie ciocia podesłała mi zdjęcie... krogulca na swoim balkonie. Pamiętacie, pisałem, żeby pomogła ptaszkom, może coś do niej przyleci. Wystawiła kawałek słoniny i trochę słonecznika w małym czerwonym naczynku. Ptaszków leci już do niej więcej jak do mnie. Ale podesłała mi zdjęcia krogulca, który przyleciał trzykrotnie, płochliwy był jak gołąb i chodził po balkonie. Opisywała mi jeszcze innego co przyleciał, ale zdjęcia nie zdążyła zrobić. Jednak ciężko jest uwierzyć, że wszystkie cechy i pokazywane przeze mnie zdjęcia w necie pasowały do niczego innego jak peregrina! Znaczy sokoła wędrownego! Może jeszcze przyleci... Ale tak czy inaczej poniżej zdjęcia z obrączkowania, eksperymentowania; zdjęcia w nocy na różne sposoby i krogulec w wykonaniu cioci.


Dzięćwioł w sieci

Moja modraszka

Moja bogatka








Roślinki








Osiedle nocą - próby foto




Krogulec, fot. Anna Ladzik

5 komentarzy:

  1. Teraz już wszystkie zdjęcia są mniejsze, ale może to i dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny krogul, a widzisz, jednak nie sokół ;p

    Wow, niesamowite, znowu mamy identyczne zdjęcia, tym razem tego mchu, ojej, ciekawe skąd xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale doczytaj. Były dwa ptaki drapieżne, zdjęcia są tylko jednego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super krogul! Do mnie tylko samica przylatuje ;( Pogratuluj cioci fotek. Zdjęcia z obrączkowania też wyszły fajnie;)

    PS A policja ,,złapała" się w jakimś konkretnym celu? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, szukali zaginionego 22-latka, 185 cm wzrostu, ubrany na czarno, jeansy.

    OdpowiedzUsuń