Szukaj

sobota, 10 grudnia 2011

Puszczyk mi pomachał.

W Królikarni dzisiaj, przez 30 sekund miałem przyjemność obserwowania puszczyka w ruchu. Robię sobie zdjęcia, a ten nagle zaczął się drapać za uchem! Ciężko było nie nacisnąć spustu migawki mimo nie ustawienia ostrości. Na całe szczęście coś widać na tym jednym zdjęciu. Następnie troszkę się umył, ale wtedy s krzykiem przyleciały dwie sójki i skończyła się aktywność puszczyka. Prezentuję Wam kilka zdjęć puszczyka (+ film, który robiłem od ręki, bo wolałem patrzeć niż kręcić), wróbli i krzyżówki, która pokazała mi język.


Samica wróbla przy "miejskiej" kałuży.

Samczyk

Samiec wróbla

Wróbel

Wróbel

Pomachał mi :)))

Puszczyk, samica


Myjąc się, oczywiście za gałązką na złość

Myjąc gardło

Krzyżówka pokazała język.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz