Szukaj

wtorek, 8 listopada 2011

Wrócił z tarczą

Czyli wygrałem konkurs. Bardzo się cieszę z pierwszego miejsca. Konkurs w ogóle nazywa się "Miłośnicy ptaków - na start!". W tym roku niestety nie było dobrego dofinansowania i konkurs ograniczył się do województwa Mazowieckiego. Kategorie były czy. Podstawówka, gimnazjum i ponadgimnazjalne. Byłem najmłodszy (razem z jednym chłopakiem) w swojej, ale jak widać dałem radę :). Była jeszcze koleżanka ze Zwolenia, która mnie na obozie poinformowała. Wygrała w swojej kategorii, ponadgimnazjalnej ;). Wygrałem całim fajne cóś. Nie lustrzaneczkę, ale fajne. O niebo lepsze (chyba :P) od poprzedniego Kodaka. Konkurs odbył się w Muzeum im. Malczewskiego. Bardzo fajny duży budynek i trochę wypchanych ptaszków :). No to załączam trochę zdjęć, które nie są jeszcze robione nowym aparatem i są z Radomia :)


Mój nowy sprzęt

Jak na razie wygląda dobrze :)

Radomski mazurek

Ptasia kupa (jakby to nie brzmiało)

Przyjrzyjcie się, patrzcie, patrzcie... samica z zielonym lusterkiem i nie jest to cyraneczka! :D

Kwiczoł

Ja widziałem taką srokę na żywo :)

To białe z prawej to KANIUK, najrzadszy drapol Europy.

Ptaszki w gablotce

Lol?! To jest ssak :D

Jerzyk :P

Kawka

Kawka

Typowe lusterko

Ptaszki

Obrączka?! :D

Ptaki w Muzeum

Kawka

Nie ma mnie

Kraski i żółna

PS.  http://trololololololololololo.com/

10 komentarzy:

  1. Też bym chętnie wystartował, ale nie wiedziałem, że wgl. takie coś jest :D I to jeszcze w Radomiu. Startowalibyśmy w tej samej kategorii :P Gratki, pozdr, Olek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa. a trolololo widziałem już jakoś dwa miesiące temu na youtube :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, a Ty też pierwsza w gimku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratulacje i wielki szacun ;) Aparacik fajny, czekam na nową serię fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka, a mogłabyś opisać mniej więcej swój, albo dać link do zdjęcia, albo może na blogu napisać :d?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja 2 gim, ale powinienem być w 1ej :D Jesteśmy rówieśnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, :d wszyscy się dziwią i gadają to i owo :P ale głównie spotykam się z pozytywnymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń