Szukaj

piątek, 11 listopada 2011

Właściwa premiera.

video

No i są zdjęcia nowym aparatem (plus powyższy film ;)). Bez obróbki, więc jeszcze da się uratować. Sami oceńcie. Jak dla mnie jest ok ;). Dzisiaj był w Łazienkach pokićkany rożeniec (obs. www.ornitoholic.blogspot.com) i ma u mnie sesyjkę. Zapraszam do looknięcia.

Ps. W Łazienkach widziałem troje ludzi takimi aparatami jak mój stary Kodak. Pozdro looserzy ;P

Bogatka 
Puszczyk

Gawron na palcach ;)

Humorki sowy

Kowalik 
Niedobór barwnika na piersi

Bogatka


Pospolitka


No i rożeniec :P











Sójka

Kowalik

Krzyżówka

Juvka pospolitki 

Jesienny szczur


Mazurki

Mimo jakości - zapraszam do oznaczania

Duży


Średni

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, od razu widać różnicę ;) Zagadka - pełzacz leśny (na wzorku na skrzydle widać "uskok")

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, pamiętasz coś z obrączkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś tam pamiętam :P

    PS. Wiewiórka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie miałem orzeszków, ale wystarczy tylko zatrzymać się i na nią popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepszy od orzeszków będzie nasz super-uniwersalny słonecznik :D Orzecha to wiewiór weźmie do paszczy i ucieknie, a słonecznik będzie dłużej jadł, siedząc przy ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i tak fajnie zlizuje z ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. xD I słychać jak mlaska i chrupie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby jednym! W samych Łazienkach są co najmniej 4 pary, a w Wawie 75 ;). Zdjęcie z mojej Królikarni

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas w Toruniu z danych wiem, że 19 par, ale jeszcze żadnego nie widziałem ;)

    OdpowiedzUsuń