Szukaj

niedziela, 6 listopada 2011

Płaskonos

Tytuł mówi sam za siebie, widziałem dzisiaj płaskonosa :). W Łazienkach. Ale na złość tylko spał i spał i nie pokazywał głowy, tylko dwa razy, w dodatku tylko na sekundę, jak go rozpoznałem - nie wiem :). Poza tym w Łazienkach widziałem trzy dzięcioły: mały (dzięciołek), średni i duży :). Na obejrzenie lepszych ujęć tej dość niezwykłej kaczki polecam www.fotozwierzyniec.blogspot.pl oraz www.ornitoholic.blogspot.pl gdzie zobaczycie też zdjęcia innych kaczek z Łazienek. I znów zanudzę Was ilością zdjęć, które są nie obrabiane i oczywiście mojego autorstwa.

Wewór

TA SIKORKA MA DWA BIAŁE PAZURKI W LEWEJ NODZE :D

Ta też ;P (bo to ta sama ;))

Złowieszczy gawron

Złowieszczy gawron w locie

Jesienny pająk, który próbuje mnie odstraszyć machając nóżkami...

Aż da się przeczytać obrączkę, szkoda, że ze złej strony.

Dwaj spacerowicze :)

Jesienna kaczusia

Śpiewająca wrona

Bogatka

Zaciekawione sikorki

Sołtysy dwa :)

Sołtys jeden :P

Pawio

Taka biała śmieszka ;)

Łyska - wbrew pozorom nie jest codziennie w Łazienkach

Dzięcioł duży

Plum!

Nietypowy dziób

Śmieszka w półgodówce ;P

Jesienne bratki

Inny sołtys

Gowomp

Czajcie tych ludzi, się patrzą na mnie ;)

A czaicie tą nogę z tyłu? :D

Siwa i śmieszki

Śmieszka w szacie godowej

Niezbyt zacny gatunek

Pospolitka

Wiewiórka

I weź tu człeku rozpoznaj płaskonosa...

Mandarynka w kolorowej wodzie.

Sójka

Śpiąca dwójeczka

Płaskonos i krzyżówka

Płaskonos w Łazienkach

Śmieszki 
To jest srebrzysta ;)

Kwiczoły i dzwońce przed domem.

3 komentarze:

  1. Jeśli pokazywał głowę dwa razy na sekundę, to znaczy, że pokazywał ją prawie cały czas :D
    Dzięki za link. A ta srebrzysta to jest właśnie ta, którą ja widziałam (wpis o Łazienkach) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No, teraz rozumiem ;) Ale jak udało Ci się praktycznie bez dzioba rozpoznać, to nieźle :D

    OdpowiedzUsuń