Szukaj

niedziela, 27 listopada 2011

OTOPJunior,

www.otopjunior.org.pl
Coś takiego jest na blogu jak spojrzycie w lewo.
OTOPJunior to portal internetowy, dla juniorów, ale nie tylko, gdzie mówi się ogólnie o ptakach. Moja pasja jest z portalem nierozłącznie związana, bo nauczyłem się tam prawie wszystkiego co teraz umiem ( w temacie ptaków ;)). Ale nie tylko ptakolubi znajdą tam dla siebie miejsce. Wszyscy co kochają przyrodę. Teraz ma ponad 1000 zarejestrowanych użytkowników
 Jednak post nie jest po to, alby Junoirka opisywać. Jeśli spojrzycie trochę w przeszłość, mimo, że ludzi było mniej byli znacznie bardziej aktywni. Nie nadążałem, z zobaczeniem wszystkich postów dziennie, a nawet zdjęć. Tutaj zachęcam wszystkich czytających do wsparcia Juniora, pisania komentarzy i dodawania zdjęć (najlepiej do galerii publicznych stworzonych w tym celu), bo nie wierzę, że nie macie fajnych aktualnych zdjęć
 Przynajmniej ja to tak widzę. Jeszcze portal nie umiera, ale atmosfera robi się nudna.
Pozdrawiam
Janek

1 komentarz:

  1. Absolutnie cię popieram Janku! Niestety, wcześniej było na Juniorze sporo doświadczonych ptasiarzy, którzy regularnie tam wchodzili wstawiali dużo zdjęć, postów. Zawdzięczam im większość mojej wiedzy o ptakach, wogóle moją całą pasję ornitologiczną. Najchętniej wypisałabym ich tu wszystkich imiennie, a raczej nickowo, ale jest ich za dużo, po prostu. Ale wszystkim im dziękuję. Teraz, oprócz kilkunastu stale aktywnych klubowiczów, reszta rejstruje się na chwilę. To przykre, bo coraz mniej jest osób, wobec których mam wrażenie, że je w pewien sposób znam. Dawniej na Otop Juniorze dowiadywaliśmy się nieco nawzajem o swoich charakterach, a teraz tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń