Szukaj

sobota, 5 listopada 2011

Dzisiejsze zdjęcia.

Gąska już nie żebrze o chleb, ale nie jest bardziej płochliwa. Raczej ma ludzi w d...rugorzędówkach ;). Cały czas tylko się myła i zrobiła jej się mała rana na skrzydle, ale nie wygląda to groźnie. Dzisiaj także znów samiec mandarynki na swoim ulubionym miejscu i osłabiona śmieszka, ale jeszcze nie na tyle, żeby ją zabierać. Zdjęć jest dużo, ale nie zmuszam do oglądania. Są bez obróbki w pełnej klatce. Jeszcze ciepłe ;)

Gawron

Gęś zbożowa

Krzyżówka

Jesienna łyska

Z kroplą

Wygląda jak z fleszem :P

Mandarynka

Wrona w czasie dosłownego śpiewu

Toaleta

Myszołów

Pingwinek :)

Zbożówka

Takie mam skrzydło

Oczko

Sen...

Zdziwienie

Braki w ogonie

Wieczorna gąska

Czyścioszka

Wciśnięta w kadr

Na ciemno...

...i jasno

Jak to kaczor został dyrygentem...

Żółte nogi :)

Śmieszki, krzyżówki i gąska.

Śmieszka

Klimacik

Plum

Czyszczenie szyi

Ile tu ptaszków?

Zjawa

Park Moczydło

Weteran (patrz na nogi)

Księżyc

5 komentarzy:

  1. Ale jak ja jeszcze raz tam przyjadę i jej nie będzie, to nie wiem co zrobię :D
    Spoko fotki. Jeśli chodzi o wronę, to ja raz widziałam gawrona, który starał się przejść na wyższe dźwięki :D
    A gołąbek biedny ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj tam biedny, wszystkie inne pogania, które z resztą też są kulawe :P. A gawrony to często w locie robią coś trochę jak czarny takie kri-kri... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Męczysz tą zbożówkę człowieku... :D Zaglądnij na do mnie (blog) - trochę nowości :P Siema, Olek c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądam zaglądam. Ale i tak ja jej nie męczę, ja siedzę tylko na murku i sama podpływa, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa, jasne..:) Pewnie biedna gęś już teraz ucieka na widok człowieka z aparatem;)

    OdpowiedzUsuń