Szukaj

sobota, 29 października 2011

Zbożówka ponownie

Cześć!
Dzisiaj też byłem pofocić tą gęś i znów nie było słońca :D! Ale i tak zanudzę Was jeszcze większą serią zdjęć! Oglądajcie i piszcie komentarze! :D
PS. wszystkie zdjęcia to pełne klatki bez obróbki i nie chce mi się tytułów pisać. Napisałem tylko do jednego i czekam na Wasze zdanie na jego temat :). I jeszcze jakbym mógł prosić o zdanie na temat które ze zdjęć z ostatnich dwóch wpisów jest najładniejsze.



















Rybitwa rzeczna?




10 komentarzy:

  1. Dobre foty! :) A czy rybitwa, ciężko powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co powie Olek... Bo ja oczywiście wiem co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie "biała rozmazana plama" pasuje mi na rybitwę rzeczną, bo mimo wszystko widać czerwony dziób i czarny fragment głowy. Jednakże może to być któraś z małych mew (śmieszka itp.) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No i Olek dobrze myśli. To śmieszka, ale na zdjęciu (na którym niiiic nie widać :P) wyszła jak rybitwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! :D Kurde wygląda na rybitwę, ale śmieszka bardziej mi pasowała. Jednakże potem pomyślałem, że u mnie śmiechy już w szacie spoczynkowej, a na "fotce" :D wygląda jakby cały łeb miała czarny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie wiem jakim cudem zrobiła się taka jakby czapeczka

    PS. Mam 1313 zdjęć do posegregowania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ni przebijesz - ok. 3000 fotek w 6 folderach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehs. Tej gęsi mam z jednego dnia 589 zdjęć ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. A biegusa rdzawego z zeszłego roku, też z jednego dnia prawie 800! :D

    OdpowiedzUsuń