Szukaj

niedziela, 23 października 2011

Pierwszy post

To jest pierwszy post :). Może nie powiem od razu o dzikich ptakach w otaczającym nas świecie, ale o domowych, dokładniej papudze. Mam w domu papugę, nimfę, nie jest kolorowa jak inne tylko grafitowo - szaro - biała, ale taka mi się bardzo podoba. Ma około 5 miesięcy, kupiłem ją dwa miesiące temu w specjalistycznym sklepie, gdzie podcięto jej bezboleśnie lotki, aby łatwiej oswoiła się z domem. Podobno to dla jej dobra. Lotki rosły, ale nierównomiernie, choć na tyle by latała. Jednak dzisiaj ze względu na podrażnienie mój Chytrusek sam sobie je wyrwał, do krwi. Nie wyglądało to ładnie i latać ptaszek w ogóle nie mógł. Mimo iż w niedzielę, poszliśmy do weterynarza, który polecił tylko aspirynę przez cztery dni i w ciągu miesiąca powinna już funkcjonować normalnie.

 Poza tymi bolesnymi informacjami o moim pupilku, może też te miłe ;). Nie jest w stanie usiedzieć w klatce, cały czas ma ją otwartą i robi co chce, chociaż najbardziej lubi siedzieć na ramieniu. Śpiewa Kill Billa i nawet nie wiadomo jakiej jest płci :). Jest to chyba dla mnie najlepsze zwierzątko domowe taka papuga, ale też ma wady. Wszędzie robi kupę :P. Ale do tego można się przyzwyczaić i nie robi to problemu.

 No to był pierwszy post. Poczekajcie pewnie z tydzień na następny, albo jak znajdę chwilę to może nawet dziś dopiszę.

 Pozdro,
 Y@neq :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz