Szukaj

środa, 26 października 2011

Na przerwie.

Dzisiaj na dłuższej przerwie zerwałem się i przejechałem się rowerem nad kanałkiem służewieckim ( to ma jakąś nazwę w ogóle? ). Bez rewelacji, ale widziałem pierwszą w tym sezonie wywieszoną słoninkę. Mimo, że za wcześnie to źle, ja mam swoją teorię, że warto dawać pokarm (byle nie szybko psujący się) już na przełomie października i listopada, aby ptaki wiedziały gdzie mogą szukać pokarmu zimą, coby się nie przemęczyły na szukaniu ;)

Gawron z orzechem

Woda ;)

Mazurek 
Z niedoborem barwnika - krzyżówka

U nadgorliwego pomocnika ptaków.

7 komentarzy:

  1. Jak na razie nieźle idzie, jeden wpis dziennie i około 15 wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dopiero za którymś razem zauważyłam, że koło tej wody jest szczur :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ej, to możesz się cwaniaku zrywać w czasie przerw ?? Szacuneczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom, na długiej tak, poza tym i tak nikt nie patrzy a obiadów nie mam :)

    OdpowiedzUsuń