Szukaj

piątek, 28 października 2011

Moczydło

Wczoraj wieczorem dostałem wiadomość od Jacka Zięby o gęsi zbożowej w parku Moczydło. Dziś po szkole pojechałem tam sobie, zrobiłem trochę zdjęć, ale nie było światła, a ni ma światła, ni ma zdjęć moim aparatem :/. Takie zdjęcia jakie wyszły podsyłam, a na dodatek film, który niestety zapisał się w jakości gorszej niż rzeczywiście jest i to bardzo :(. No nic, jutro postaram się też pojechać, ale wcześniej.
Aha, i jeszcze zagadka (zdjęcie) :)


Abstrakcja :)

Jeden z nieudanych portretów.

Drugi nieudany portret ;)

Gęś zbożowa

Gęś z przodu.

Gęś z tyłu

Gęś zbożowa w parku Moczydło.

Kawka i chleb :P

Kos w kałuży. 
Modraszka w kałuży.
Z języczkiem ;)

Łyska

Zagadka!

video

4 komentarze:

  1. eee. ale gęś oświetlona, więc światło było choć minimalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No musiało ;) Dzisiaj też idę, ale nie zapowiada się ciekawa pogoda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa, zbożówka! :D Rewelka. Foty spoko ;)A ta abstrakcja, jak dla mnie, to jest nawet ciekawe i fajne zdjęcie pod kątem artystycznym :P

    PS. Zagadka - mandarynka, samiec.

    Pozdrawiam, Emi

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! A teraz nagroda... Gratulacje :P

    OdpowiedzUsuń